تشک مهمان رکسل مدل mg2 2021

تشک مهمان رکسل مدل mg2 2021

اولین و تنهاترین تشک هیبریدی در دنیا را برند رکسل مدل mg2 2021 تهیه کرده است از آنجایی که تشک هیبریدی مزایای حداقل دو نوع سیستم خواب مختلف را با هم ترکیب می کند و برای کسی که روی آن می خوابد بهترین میزان راحتی و پشتیبانی شخصی سازی شده را فراهم می کند. بنابراین رکسل توانسته با استفاده از این تکنولوژی خوابی راحت را به مشتریان خود هدیه کند.  تکنولوژی ای که به جرات می توان گفت در دنیا در صنعت ابزارخواب هیچ کس نتوانسته به این تکنولوژی دست یابد.

تشک مهمان رکسل مدل mg2 2021 همچنین فول طبی است یعنی از دردهای مفصلی جلوگیری می کند و کسانی که دچار این دردها از قبیل آرتروز یا کمردرد های مزمن هستند درد آنها را نیز تا جای ممکن کاهش می دهد یعنی در تولید تشک‌های طبی رکسل  از مواد اولیه و متریالی استفاده می‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کنند. این تشک‌ها میزان نرمی و سفتی ایده‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می‌کند. یعنی با  در یک راستا قرار دادن ستون فقرات توانسته از درد در ناحیه ستون فقرات و در نهایت از گرفتگی عضلات بدن در هنگام خواب جلوگیری کند. این ویژگی تشک مهمان رکسل mg2 2021 همچنین باعث پیشگری از آرتروز در بلند مدت، جلوگیری و یا کاهش خروپف ، جلوگیری از سردردهای صبحگاهی و کمک به بیماران مبتلا به بیخوابی می شود.

از دیگر خصوصیات تشک مهمان رکسل  mg2 2021قابلیت گردش هوا است یعنی استفاده از تشک مناسب برای داشتن خوابی آرام و کافی بسیار با اهمیت می باشد. استراحت بر روی تشکی که به هنگام خواب باعث گرم شدن و تعریق بدن شود و همچنین تشکی که سرما را به هنگام فصل زمستان به بدن منتقل کند باعث بدخوابی و داشتن خواب کمی می باشد و در نتیجه صبح را با کسالت شروع خواهید کرد. پژوهشگران برای رفع این مشکل پژوهشهایی انجام دادند تا موفق به ساخت محصولی به عنوان سیستم گردش  هوا در تشک شدند تا با گردش جریان هوا در تشک از گرما و سرمای نامناسب رویه تشک جلوگیری کند. تشک رکسل مدل mg2 2021 در تهیه تشک های خود نیز از این سیستم استفاده کرده است

از خصوصیت دیگر تشک مهمان رکسل mg2 2021 تسهیل در گردش خون هست دراین قابلیت بااستفاده الیاف ویژه تغییر فشار منجر به انبساط و انقباض متناوب عضلات و رگهای خونی و در نتیجه بهبود گردش خون  می شود. زمانی که گردش خون به درستی در جریان باشد نتیجه آن خوابی آرام و راحت و کافی می باشد.

تشک مهمان رکسل mg2 2021  در الیاف داخلی تشک خود از اسفنج نانو، ترموباند، ترموفیوز، الیاف طبی ۱۰۰%، و الیاف ویژه سافت استفاده کرده است این تشک ها ضمانت ۶۰ ماهه تعویض بی قید و شرط هم دارا هستند این خود گویای اطمینان صد در صدی به استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه و نوع ساخت محصول تشک مهمان رکسل mg2 2021 می باشد.

بسته بندی و وکیوم این محصول یعنی تشک مهمان رکسل mg2 2021 به صورت خاص و حرفه ای می باشد که در هنگام جابه جایی از حتی مکان های دور نیز آسیبی به تشک نخواهد رسید.

تشک مهمان رکسل mg2 2021 از قطر ۸ سانتیمتر برخوردار است که در مورد قطر تشک باید گفت که این نوع تشک‌ها برای تطبیق با هر سبک اتاق خوابی ایده‌آل بوده و معمولاً از آن‌ها در اتاق خواب‌های بزرگ و مدرن استفاده می‌شود. افرادی که تختخوابی نزدیک به سطح زمین را ترجیح می‌دهند نیز از طرفداران این مدل هستند. اگر تخت شما دارای فضای ذخیره سازی مضاعف مثل کشو زیرسازی شده نیز باشد، قطر ۶ تا ۱۳ سانتی‌متر برای پایین نگه داشتن ارتفاع کلی گزینه مناسبی است. که این نیز در تشک مهمان رکسل mg2 2021 به خوبی رعایت شده است.

رده وزنی این تشک یعنی تشک رکسل مدل mg2 2021 180 کیلوگرم برای هر نفر طراحی شده است. در این مورد نیز باید گفت که تشک باید انعطاف   بالایی  داشته باشد تا بتواند سنگینی افراد را با هر وزنی که روی آن می‌خوابد، تحمل کند. در تشک های طبی بهترین رده وزنی بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ کیلوگرم برای هر فرد است که برای همه پوزیشن های خوابی مناسب است که در تشک مهمان رکسل  mg2 2021 این به خوبی در نظر گرفته شده است.

در پایان می توان به این ویژگی مهم تشک های رکسل یعنی ارسال رایگان آن به تمامی نقاط کشور پرداخت که این ویژگی به مانند تمامی ویژگی های منحصر به فرد دیگر برند رکسل به نیازسنجی دقیق و خاص این برند اشاره دارد.

رکسل از اتاق فکر کامل و جامعی در تهیه بهترین محصولات برخوردار است و این باعث شده در رده بهترین تولیدکنندگان ابزارخواب قرار گیرد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *